Навіщо реєструвати Техпаспорт на нерухомість?

З 1 серпня 2021 року всі технічні паспорти на нерухомість підлягають обов’язковій реєстрації. Це означає, що без внесення даних до єдиного будівельного реєстру (ЄДССБ), неможливо здійснити нотаріальні угоди та інші операції з нерухомістю, на яку видано техпаспорт.

Як виконується реєстрація паспорта БТІ на нерухомість?

Для реєстрації технічного паспорта компанія чи фізособа підприємець, який видає паспорт на квартиру, будинок чи будь-яку іншу нерухомість, реєструється у будівельному реєстрі та створює особистий кабінет.

У цьому особистому кабінеті він включає працівників з відповідними сертифікатами, які мають право виконувати роботи з інвентаризації нерухомого майна. У кабінеті створюється електронна копія паперового паспорта.

До реєстру вносяться всі технічні характеристики об’єкта інвентаризації: площа, поверховість, матеріали стін, комунікації, географічне розташування тощо. Після заповнення всіх даних, власник компанії (або ФОП) та інженер підписують документ своїми електронними печатками.

Після цього база генерує реєстраційний номер документа та унікальний QR-код технічного паспорта.

Фактично паперова версія техпаспорта власнику не потрібна, тому що всі дані вже є в реєстрі та нотаріус або банк можуть отримати доступ до них безпосередньо з бази. Однак наша компанія ГлобалБуд Юкрейн видає і паперовий аналог технічного паспорту БТІ для зручності наших клієнтів.

Строк реєстрації паспорту БТІ

Реєстрація займає від 2 годин до декількох днів. Залежно від площі, технічних особливостей нерухомості та стабільності роботи реєструю

Всі техпаспорти на нерухомість ви можете замовити у нашій компанії.

Дзвоніть!

+38(073) 499 54 40

+38(098) 908 77 76

+38(050) 697 78 54

Зв’затися з нами

    На скільки стаття була корисною?

    Натисніть щоб оцінити!

    Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

    Оцінок поки немає. Оцініть першим.