Тільки пройшовши обов’язкову реєстрацію в держреєстрі, власник зможе розпоряджатися майном, що належить йому, на свій розсуд. Ця норма є обов’язковою умовою для придбання нерухомості.

Важливо, що будь-які дії (продаж, успадкування, дарування тощо) щодо гаража можливі лише після його реєстрації. Реєстрацію ще називають оформленням гаража чи приватизацією гаража.

Реєстрація права власності на гараж позбавить його статусу незаконної будови де б він не знаходився (житловий квартал, гаражний кооператив та ін.), а за рішенням влади про знесення даного об’єкта дозволить отримати належну за законом компенсацію.

Умови оформлення гаражу у власність

Дані дії відбуваються на підставі Закону України № 1952-IV та статті № 182 ЦКУ, де зазначено, що нерухоме майно, до якого належить і гараж, має бути обов’язково зареєстроване у межах чинного законодавства. Нотаріус завіряє відповідний договір, якщо угода вчиняється з чинними та визнаними правами володіння на майно (це може бути купівля, продаж, дарування та ін.).

Регистрация гаража Киев

Проте реєстрація права власності на гараж може знадобитися і в інших випадках.Нижче буде наведено інші причини для реєстрації гаража, тільки після виконання якої людина може стати її повноправним власником:

  • щойно збудований гараж, який необхідно здати в експлуатацію;
  • узаконення самовільної споруди;
  • необхідність реєстрації права власності на будівництво, розташоване у гаражному кооперативі;
  • отримання гаража згідно з рішенням суду;
  • отримання права на володіння гаражем внаслідок виконання договору про поділ майна, яке було придбано подружжям у шлюбі;
  • свідоцтво про право володіння гаражем, видане до 2013 року.

У всіх вищенаведених випадках оформлення права власності на гараж можливе лише після реєстрації права власності на нього із занесенням даних до держреєстру.

Алгоритм реєстрації права власності на гаражний бокс

Будь-яке майно підлягає реєстрації у межах області (за місцем свого знаходження), цю та інші норми встановлює спеціальний Закон України №1952-IV. Відповідна інформація заноситься до держреєстру нотаріусом.

До процедури реєстрації гаража входить:

  • складання заявки на реєстрацію та внесення цих даних до бази;
  • оплата державного збору, а також витяг з держреєстру. Цей документ можна отримати як у вигляді паперового документа з печаткою та підписом, так і в електронному форматі;
  • подання заяви нотаріусу (або держ. реєстратору) з додатком всіх квитанцій про оплату та необхідним пакетом документів.

Після проходження процедури рішення можна буде переглянути на сайті Мін’юсту та за бажання отримати витяг з держреєстру.Варто також додати, що перелік документів, необхідних для реєстрації гаража, може змінюватись в залежності від причини реєстрації та розташування об’єкта, що реєструється.

Особливості реєстрації гаражу в кооперативі

Насамперед, слід зазначити час підготовки документів до ДСК, а також період введення гаражів в експлуатацію в ньому. Якщо це було зроблено до 2013 року, потрібно підготувати наступний набір документів:

  • технічний паспорт;
  • паспорт та ІПН;
  • довідки про оплату частини пайової участі та участі у кооперативі;

Якщо ж гаражі були введені в експлуатацію після 01.01.2013 року, то перерахований вище пакет документів потрібно доповнити наступною документацією:

  • документи про виділення землі під кооператив;
  • документ, що підтверджує надання об’єкту поштової адреси;
  • копія статуту ЦК та свідоцтво про його реєстрацію (ці документи мають бути нотаріально засвідчені);
  • список осіб, що входять до кооперативу, який був затверджений на загальних зборах.

Список необхідної документації для оформлення окремого гаражу

Такі гаражі розташовані у дворах багатоквартирних будинків або ж на території приватного домоволодіння. Щоб пройти процедуру, що відповідає за оформлення гаража, необхідно зібрати такі документи:

  • документ, що підтверджує право власності або право власності на землю;
  • декларація, що свідчить про здачу гаражу в експлуатацію;
  • техпаспорт установи;
  • паспорт та ІПН;
  • довідка про присвоєння адреси.

Список поданих документів може змінюватись в залежності від причин реєстрації. Також можуть знадобитися:

  • рішення суду, яке визнає право власності;
  • угода про поділ майна, складена та завірена у нотаріуса;
  • свідоцтво про реєстрацію, видане до 2013 року.

Підготовка та збирання документів, необхідних для реєстрації гаража – процес складний і досить тривалий. Тому після ухвалення рішення про реєстрацію гаража слід звернутися до компанії ГлобалБуд Юкрейн, фахівці якої зможуть виконати оформлення гаража та всі необхідні процедури під ключ і без затримок.

Дзвоніть!

+38(073) 499 54 40

+38(098) 908 77 76

+38(050) 697 78 54

Зв’язатися з нами