На які об’єкти може знадобитися реєстрація права власності?

Реєстрація права власності може знадобитися на квартиру, будинок (дачний чи житловий), а також на нежитлові будинки та приміщення, включаючи об’єкти виробництва, офісні будівлі, магазини, торгові центри, земельні ділянки та інші.

Коли може знадобитися реєстрація права власності на квартиру?

Реєстрація права власності на квартиру може бути потрібна при інвестуванні в нове будівництво, після реконструкції або перепланування квартири, після переходу права власності або при первинній реєстрації

Хто може здійснити реєстраційні дії для реєстрації права власності?

Реєстраційні дії для реєстрації права власності на нерухомість можуть виконувати нотаріуси, державні реєстратори та комунальні підприємства. Наша компанія ГлобалБуд Юкрейн готує необхідний пакет документів для подання державного реєстратора.

Чому рекомендується звернутися до фахівців компанії ГлобалБуд Юкрейн для реєстрації права власності?

Рекомендується звернутися до наших фахівців, які зможуть мінімізувати ваш час та зусилля, витрачені на реєстрацію нерухомості, оскільки вартість реєстрації та “прискіпливість” реєстраторів може відрізнятися. Крім того, у нашій практиці були випадки, коли людям відмовляли у реєстрації права власності з надуманих причин.

Які документи потрібні для реєстрації права власності на нерухомість?

Для реєстрації права власності на нерухомість необхідно надати оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що підтверджує право на власність (наприклад, договір купівлі-продажу або свідоцтво про наслідування), а також паспорт заявника та технічний паспорт БТІ