Навіщо потрібно оформляти право власності додому?

Оформлення права власності на будинок необхідно для повноцінного володіння та розпорядження вашим майном. Без реєстрації будинку у державному реєстрі ви не можете продати, подарувати, закласти в банк або під’єднати комунікації (електрику, газ тощо).

Що таке реєстрація нерухомості?

Реєстрація нерухомості буває первинною та вторинною. Первинною реєстрацією називається процес виникнення власності на будинок після, наприклад, введення в експлуатацію. Вторинна – коли право власності перереєструється після, наприклад, договору дарування.

Яка процедура оформлення будинку у власність?

Для точної інформації щодо процедури оформлення будинку у власність ви можете отримати безплатну консультацію телефоном або в офісі. Загалом механізм реєстрації виглядає так: оформлення документів на землю; введення будівлі в експлуатацію; реєстрація у державного реєстратора.

У яких випадках може знадобитися оформлення документів додому?

Випадки, коли може бути потрібне оформлення документів додому, можуть бути різними, наприклад, при зміні власника на нового, добудові об’єкта та здачі його в експлуатацію, при об’єднанні або розділі частин житла, а також після змін планування нерухомості.

Які документи необхідні для оформлення права власності на будинок?

Для оформлення права власності на будинок необхідні паспорт та ІПН, техпаспорт БТІ, акт введення в експлуатацію та документ, що підтверджує володіння (користування) землею, де розташований будинок. Якщо у вас не вистачає жодних документів, фахівці ГлобалБуд Юкрейн можуть допомогти їх оформити.