Реєстрація будинку
Оформлення права власності на будинок необхідне для повноцінного володіння та розпорядження вашим майном. Іншими словами, якщо будівля не зареєстрована у державному реєстрі, то ви не можете її продати, подарувати, закласти до банку чи підключити комунікації (електрику, газ тощо).
Іноді реєстрацію власності називають приватизацією будинку. З погляду юриспруденції — це не зовсім коректно, тому ми використовуватимемо термін «реєстрація», оскільки в процесі відбувається внесення даних до Реєстру прав власності.
Реєстрація нерухомості буває первинна та вторинна.
Первинною реєстрацією називається процес виникнення власності на будинок після, наприклад, введення в експлуатацію. Вторинна – коли право власності перереєструється після, наприклад, договору дарування.
Яка процедура оформлення будинку у власність?
У кожній конкретній ситуації процедура буде відрізнятися. Для точної інформації можна отримати безкоштовну консультацію по телефону або в нашому офісі. Загалом механізм реєстрації виглядає так:
- оформлення документів на грішну землю;
- введення будівлі в експлуатацію;
- реєстрація у державного реєстратора.
Державним реєстраторам вважається також приватний нотаріус із правом первинної реєстрації.
У яких випадках може знадобитися оформлення документів на будинок?
Нижче ми наведемо не повний список випадків. Майже всі випадки є унікальними, тому рекомендуємо отримати консультацію у наших фахівців.І так:
- добудований об’єкт здається в експлуатацію;
- при зміні власника нового (така процедура завжди здійснюється нотаріусом під час угоди);
- коли здійснюється об’єднання частин житла, або його поділ між співвласниками;
- після зміни планування нерухомості (або щось добудували)
Інформація у реєстрі є відкритою. Тому за бажання комунальні служби та інші інспекції можуть перевірити відповідність вашої будови правовим документам. Наслідком виявлених порушень можуть бути адміністративні штрафи.
Процедура оформлення будинку
Якщо у вас зібрані всі необхідні документи, то сама процедура досить проста:
- папери подаються держреєстратору;
- на місці заповнюється заява;
- перевірка на наявність помилок та недоліків
- очікування 3-5 робочих днів
- отримання правових
Якщо у вас не вистачає паперів (на землю, техпаспорт, адреса, довідка з БТІ тощо), то фахівці ГлобалБуд Юкрейн оформлять вам необхідні матеріали.
Загальний список для отримання права власності:
- паспорт та ІПН;
- техпаспорт БТІ;
- документ, що підтверджує володіння (користування) землею, де розташований об’єкт.
- довідка про те, що об’єкту присвоєно адресу;
- витяг з «погосподарчої книги». Ця довідка видається архівною установою або міською (селищною) радою.
Переоформлення будинку ціна та строки
Вартість розраховується індивідуально, оскільки не відомо в якому стані ваші правові і чого не вистачає. Орієнтовна вартість – від 20 тис. гривень. Термін виконання також різний. У середньому 1 місяць.
Підготовка документів, їх збір за різними інстанціями – тривалий та копіткий процес.Багаторічний досвід співробітників компанії ГлобалБуд Юкрейн дозволить вам заощадити велику кількість часу та нервів при оформленні права власності на нерухомість.
Телефонуйте!