Реєстрація будинку

оформить документы на дом

Оформлення права власності на будинок необхідне для повноцінного володіння та розпорядження вашим майном. Іншими словами, якщо будівля не зареєстрована у державному реєстрі, то ви не можете її продати, подарувати, закласти до банку чи підключити комунікації (електрику, газ тощо).

Іноді реєстрацію власності називають приватизацією будинку. З погляду юриспруденції — це не зовсім коректно, тому ми використовуватимемо термін «реєстрація», оскільки в процесі відбувається внесення даних до Реєстру прав власності.

Реєстрація нерухомості буває первинна та вторинна.
Первинною реєстрацією називається процес виникнення власності на будинок після, наприклад, введення в експлуатацію. Вторинна – коли право власності перереєструється після, наприклад, договору дарування.

Яка процедура оформлення будинку у власність?

Регистрация дома Киев

У кожній конкретній ситуації процедура буде відрізнятися. Для точної інформації можна отримати безкоштовну консультацію по телефону або в нашому офісі. Загалом механізм реєстрації виглядає так:

  • оформлення документів на грішну землю;
  • введення будівлі в експлуатацію;
  • реєстрація у державного реєстратора.

Державним реєстраторам вважається також приватний нотаріус із правом первинної реєстрації.

У яких випадках може знадобитися оформлення документів на будинок?

Нижче ми наведемо не повний список випадків. Майже всі випадки є унікальними, тому рекомендуємо отримати консультацію у наших фахівців.І так:

  • добудований об’єкт здається в експлуатацію;
  • при зміні власника нового (така процедура завжди здійснюється нотаріусом під час угоди);
  • коли здійснюється об’єднання частин житла, або його поділ між співвласниками;
  • після зміни планування нерухомості (або щось добудували)

Інформація у реєстрі є відкритою. Тому за бажання комунальні служби та інші інспекції можуть перевірити відповідність вашої будови правовим документам. Наслідком виявлених порушень можуть бути адміністративні штрафи.

Процедура оформлення будинку

зарегистрировать документы на дом

Якщо у вас зібрані всі необхідні документи, то сама процедура досить проста:

  • папери подаються держреєстратору;
  • на місці заповнюється заява;
  • перевірка на наявність помилок та недоліків
  • очікування 3-5 робочих днів
  • отримання правових

Якщо у вас не вистачає паперів (на землю, техпаспорт, адреса, довідка з БТІ тощо), то фахівці ГлобалБуд Юкрейн оформлять вам необхідні матеріали.


Загальний список для отримання права власності:

  • паспорт та ІПН;
  • техпаспорт БТІ;
  • документ, що підтверджує володіння (користування) землею, де розташований об’єкт.
  • довідка про те, що об’єкту присвоєно адресу;
  • витяг з «погосподарчої книги». Ця довідка видається архівною установою або міською (селищною) радою.

Переоформлення будинку ціна та строки

Вартість розраховується індивідуально, оскільки не відомо в якому стані ваші правові і чого не вистачає. Орієнтовна вартість – від 20 тис. гривень. Термін виконання також різний. У середньому 1 місяць.

Підготовка документів, їх збір за різними інстанціями – тривалий та копіткий процес.Багаторічний досвід співробітників компанії ГлобалБуд Юкрейн дозволить вам заощадити велику кількість часу та нервів при оформленні права власності на нерухомість.

Телефонуйте!

+38(073) 499 54 40

+38(098) 908 77 76

+38(050) 697 78 54

Зв’язатись з нами

    На скільки стаття була корисною?

    Натисніть щоб оцінити!

    Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

    Оцінок поки немає. Оцініть першим.