Техпаспорт на квартиру, будинок чи нежитлове приміщення

Технічний паспорт – документ, що складається з текстових та графічних матеріалів, які містять інформацію про склад, фактичну площу, об’єм, технічний стан об’єкта нерухомого майна, виготовлених на підставі матеріалів технічної інвентаризації за результатами технічної інвентаризації на дату її проведення.

Технічна інвентаризація поділяється на первинну або повторну

Первинною є технічна інвентаризація об’єкта нерухомого майна, яка проводиться вперше. Зазвичай первинна інвентаризація проводиться перед введенням об’єкту будівництва в експлуатацію

Повторною є технічна інвентаризація об’єкта нерухомого майна, яка визначає зміни об’єкта нерухомого майна за певний період часу. Це будь-яка наступна інвентаризація за первинною.

В яких випадках необхідно виготовляти технічний паспорт? 

  • при вчиненні нотаріальних дій щодо майна
  • введення в експлуатацію об’єкта нерухомості
  • реєстрації права власності на нерухоме майно
  • оформлення, перепланування чи добудови об’єкта
  • підключення мереж (водопостачання, електрика тощо)
  • передачі майна в іпотеку

Якщо технічний паспорт виготовлений кілька років назад, чи потрібно його переробляти? 

Якщо ви не плануєте вчиняти будь-які юридичні дії щодо майна найближчим часом то переробляти технічний паспорт не потрібно. 

технічний паспорт БТІ

Виготовляти новий технічний паспорт необхідно у випадках, коли:

  • потрібно вчиняти нотаріальні дії щодо майна
  • ви перебудували, добудували, перепланували об’єкт і хочете внести відповідні зміни в Реєстр речових прав на нерухоме майно
  • ви плануєте передати об’єкт в іпотеку вам необхідно буде виготовити новий технічний паспорт та відповідно зареєструвати його в ЄДЕССБ

Окрім того, щодо великих об’єктів нерухомості часто трапляються випадки, коли документами ніхто не займався і частина документів втрачена або відомості в існуючих документах не  збігаються з фактичними розмірами нерухомого майна. В таких ситуаціях необхідно проводити технічну інвентаризацію, виготовляти новий технічний паспорт та відновлювати документи, яких не вистачає.

Якщо в результаті інвентаризації буде виявлена необхідність внесення змін до документів про право власності, вам будуть запропоновані варіанти в який спосіб це можна зробити.

Хто має право виготовляти технічний паспорт БТІ? 

Технічний паспорт виготовляють фізичні особи – підприємці або юридичні особи, у складі яких працюють один або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна відповідно до Закону України “Про архітектурну діяльність”.

Якщо до 2013 року технічні паспорти виготовлялися лише комунальними БТІ то з січня 2013 року правом на проведення технічної інвентаризації та оформлення техпаспортів БИІ  наділені також приватні юридичні особи та ФОПи. 

Які переваги має комунальне БТІ?

  1. Вони зберігають архів прав власності що були оформлені до 1 січня 2013 року , відповідно можуть надати довідку або архівну копію.
  2. Інколи (дуже рідко, якщо не важливі строки виконання) послуги дешевші.

Які переваги приватних БТІ?

  1. Швидше. Строк виконання від одного дня.
  2. Ціна. Одразу відомо скільки треба платити, немає доплат і “підводних каменів”. Часто в результаті вартість техпаспорту менша ніж в комунальному БТІ
  3. Лояльність інженерів та компанії в цілому. На відміну від комунального БТІ в вас не буде ризику отримати примітку самочинно збудовано/переплановано або не надані документи, просто через те що виконавець не хоче розбиратись і витрачати свій час.
  4. Якість робіт. В приватних БТІ часто працюють більш кваліфіковані та досвідчені виконавці, бо їм можуть забезпечити конкурентну заробітну плату.

Звертаємо вашу увагу, що технічні паспорти, які виготовлені в період з серпня 2021 року, обов’язково повинні бути зареєстровані в ЄДЕССБ. Тому дуже важливо, щоб дані які будуть внесені в цей реєстр були коректними.

Довідку про належність об’єкта

Інформаційна довідка з БТІ про власність – це один із небагатьох ексклюзивних документів, які може видати комунальне БТІ. Однак і в цьому питанні ми можемо вам допомогти. Якщо у вас немає бажання стояти в чергах, ми візьмемо це завдання на себе.

Чому потрібно звернутись до нас?

Наша компанія ГлобалБуд Юкрейн має більш ніж 10-ти річний досвід у сфері нерухомості та дозвільної документації. Ми виготовляємо технічні паспорти будь-якої складності від техпаспортів на паркомісця і гаражі то технічних паспортів БТІ на великі заводи, ЖК та інші об’єкти нерухомості. Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів!

Зателефонуйте або напишіть нам та дізнайтесь строки та вартість виготовлення технічного паспорта на вашу нерухомість! Консультуємо фахово та безоплатно!

 

Зв’язатися з нами


    Часті питання - Технічний паспорт БТІ

    • Яка вартість технічного паспорта на квартиру?
      Вартість технічного паспорту складає від 1500 грн

      Наскільки стаття була корисною?

      Натисніть щоб оцінити!

      Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

      Оцінок поки немає. Оцініть першим.

    • Як довго діє технічний паспорт на квартиру?

      Якщо технічні характеристики квартири (площа, кількість кімнат тощо) чи власник квартири не змінилися, термін дії технічного паспорта на квартиру становить 1 рік.

      Наскільки стаття була корисною?

      Натисніть щоб оцінити!

      Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

      Оцінок поки немає. Оцініть першим.

    • Які випадки вимагають поновлення технічного паспорта додому?

      Найчастіше оновлення техпаспорта на житловий або садовий будинок потрібно виконати перед нотаріальною дією (договором дарування, купівлі-продажу тощо). Також, якщо в процесі інвентаризації приміщень виявляється, що в будинку було виконано зміни, які вплинули на загальну та/або житлову площу, то в цьому випадку необхідно замовити додаткову довідку про технічні характеристики нерухомості. Нотаріус візьме дані для нового правоустановчого документа з цього документа.

      Наскільки стаття була корисною?

      Натисніть щоб оцінити!

      Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

      Оцінок поки немає. Оцініть першим.

    • Які документи необхідні для отримання технічного паспорта на квартиру у Києві?

      Для отримання технічного паспорта на квартиру у Києві необхідні паспорт громадянина та код ІПН, оригінал та копія права власності на квартиру, а також старий технічний паспорт (якщо є).

      Наскільки стаття була корисною?

      Натисніть щоб оцінити!

      Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

      Оцінок поки немає. Оцініть першим.

    • Що включає технічний паспорт на квартиру?

      Технічний паспорт на квартиру містить інформацію про актуальний стан нерухомості із зазначенням розміру, площі, товщини стін, поверховості та інших характеристик. Він не є правоустановчим документом, але містить інформацію про власника нерухомості.

      Наскільки стаття була корисною?

      Натисніть щоб оцінити!

      Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

      Оцінок поки немає. Оцініть першим.

    • Які випадки потребують наявність техпаспорта?

      Техпаспорт необхідний для оформлення права власності у новобудові, переоформлення перепланування, реєстрації права власності, оформлення спадщини, поділу майна, приватизації, даруванні тощо.

      Наскільки стаття була корисною?

      Натисніть щоб оцінити!

      Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

      Оцінок поки немає. Оцініть першим.

    Наскільки стаття була корисною?

    Натисніть щоб оцінити!

    Середня оцінка / 5. Кількість оцінок:

    Оцінок поки немає. Оцініть першим.

    2 Comments

      1. admin_gbu

        Вітаємо!

        До об’єктів нерухомого майна, які підлягають технічній інвентаризації та на які за результатами технічної інвентаризації виготовляються інвентаризаційні справи, матеріали технічної інвентаризації і технічні паспорти (далі – об’єкт нерухомого майна), належать:
        1) житлові будинки квартирного типу різної поверховості, житловий комплекс гуртожитку;
        2) квартири;
        3) жилі кімнати, жилі блоки та жилі секції у гуртожитках, кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах;
        4) житлові будинки садибного типу;
        5) виробничі будівлі, будівлі і споруди громадського та виробничого (зокрема сільськогосподарського) призначення та їх комплекси;
        6) нежитлові приміщення та групи нежитлових приміщень, які є самостійним об’єктом нерухомого майна;
        7) садові та дачні будинки;
        8) гаражі, паркінги, машино-місця, які є самостійним об’єктом нерухомого майна;
        9) захисні споруди цивільного захисту (далі – захисні споруди) та споруди подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд (далі – споруди подвійного призначення);
        10) багатофункціональні будівлі для тримання засуджених та осіб, узятих під варту (блочного, казарменого та камерного типу установ виконання покарань та слідчих ізоляторів);
        11) об’єкти незавершеного будівництва, щодо яких набуто право на виконання будівельних робіт;
        12) господарські будівлі, які не є приналежністю до садибного, дачного або садового будинку;
        13) інженерні споруди та лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури;
        14) об’єкти нерухомого майна, що утворилися внаслідок поділу, об’єднання об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна, крім випадків, коли за результатами такого поділу, об’єднання або виділення частки шляхом реконструкції закінчений будівництвом об’єкт приймається в експлуатацію.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *